Followers

Wednesday, July 13, 2011

Kehidupan seorang pelajar

Kehidupan yang mula aku pelajari saat ini apabila aku mula untuk belajar berdikari 100% tanpa bantuan keluarga.
Mulanya amat sukar tapi aku cuba untuk kuatkan diri (:
Sekarang baru aku sedar betapa susah nya bila tiada ibubapa disamping kita.
Tapi sampai bila aku nak menyusahkan parents aku?
Jadi aku mula belajar utk belajar hidup sendiri, susah sendiri :)
Alhamdulillah setakat ni okay, cuma ade masalah sikit2 tapi boleh handle lagi :)
And aku bersyukur sangat2 sebab dapat housemates yang baik2 belaka.
Antara gadis2 yg baik2 tuh ialah :-
      --->Zetty Hanani
      --->Aishah
      --->Mira Abas
      --->Najiha jieha
      --->Faten Amera

Haa,, ni lahh wajah2 mereka yang santek2 nihh. :)


Zetty, Ecah, Mia, Tira


Najieha (: Roomate saya


Faten Amera, Roomate plus Classmate saya (:


Best dapat satu rumah dengan dorank. Hope dapat bersama sampai sem 6 :) 
Sayang korank semua! :)





No comments:

Post a Comment