Followers

Wednesday, April 6, 2011

3 April 2011

date ni date yang paling mengejutkan aku dan kawan2 .. sebab tarikh ni lah kawan kiteorang pergi buat selama2nyee . nama arwah MUHD FARHAN BIN JAAFAR atau lebih selesa dipanggil paan / chicken mase sekolah kat SMK Dang Anum dulu . arwah seorang insan yang sangat periang , penuh dengan gelak tawa , suka buat orang2 disekelilingnya gembira . aku da lame xjumpe paan sejak form 5 lagi so kiranye 2tahun lebih aku xjumpe dia .mase aku masuk skola dang anum tu , dia laa yg jage aku sebelum dia pindah masuk skola teknik . he's a nice guy ! dia selalu kirim salam kat aku and suruh bff dia iaitu ZAHYA sampaikan .. last aku borak2 dgn dia , dia citee yang dia ade masalah kat klang dgn kwn dia . menyebabkan dia jd hilang arah dan agak lain perangai dia sebelum pergi tinggalkan kitaorang . last pesanan dia kat aku , 'mimi jage baik2 hubungan mimi dengan dia tu tau' . tak sangke tu la kali terakhir aku borak2 dgn dia . hilang sekelip mata .

paan ,, mimi terkejott sangat bila dapat tau paan dah pergi . terkilan , rase tak percaya pun ade . kawan baik mimi pergi tinggalkan kitaorang . mimi dapat tau pasal paan pun lambat . esok tu mimi berusaha nak pegi tgk paan kat umah tau tp xsempat . mimi lambat sikit jee , kalau tak dapat jumpe paan kan ? btl x ? hee .. paan kat sane jgn risau ,kitaorg semua kat sni akan jage diri baik2 . kiteorg semua syg paan .. paan jgn risau , mimi try utk buat ape yg paan pesan . tau2 . :) semoga paan ditempatkan di golongan yg beriman dan sisi Allah SWT . al-Fatihah .. aminnn


     ha ni laa MOHD FARHAN BIN JAAFAR
27 januari 1992 - 3 april 2011
al-Fatihah utk arwah           

No comments:

Post a Comment