Followers

Wednesday, April 6, 2011

keluarga Affens saya :)

haa , ni dia keluarga affens !
well , honestly aku sayang dorang mcm family sendiri .
sejak aku join dorang , aku tak rasa sunyi , 
happy jeee bila online fesbukk ! heee..
semua peramah gilaa2 ..
mesti ade jee topik nak distorykan kat group tuh .
setiap saat minit dan jam la katakann !
same2 kongsi masalah , hepy bersama , sedih bersame and nasihat-menasihati bersame..
da mcm adik badekk btl2 da .. 
sayangg korang tau , mmwahh !


haa ni laa hans affens !
name betul yang parents dia bagi hanif affendy ..
tu yg tercipta nyee hans affens 
penubuhan group affens pn dr name dia ..
ade yg pggil dia papa and abg .
papa hans is a model ..
ramai peminatt ,, femes laa kata kann
sampai kan ade yg suke curikk gmbr dia jd default picture kat fesbukk !
haha !
ni time besday dia ,, maklum laa dah tua .
opss :P


ni abg ariell dgn kak luna :)
sweet couple dalam affens .. hee
sukaa tgk gelagat dorng . 
:)


haa ni kak mungee dgn fyn ..
dorang ni idola kecantikan aku .. 
suka sgt tgk dua2 ni tau ..
fyn ni sebaya aku tp dia dah kawen dulu.
jodoh dia awal kann , now dia tgh pregnant !
xsabar nk tgk baby dia . mesti santekk mcm mama fyn kan !
heee ,, kak mungee ni dia hati dah org lain curiikk !
so boy2 yg lain tu tggu bila kak mungee tol2 single tau !
dua2 ni suke mekap n now jurumekap ..
heeee ,, love dorang !



No comments:

Post a Comment