Followers

Friday, May 27, 2011

adakah aku tak ada peluang lagi :'(


cuba untuk menyelesaikan tapi ape kan daya ..
aku tgk semakin rapuh ikatan kami ..
sebumbung tapi ...
ya Allah , berikanlah kami kekuatan untuk menempuh segala dugaan ini ..
sesungguhnya aku amat menyayangi mereka ..
adakah aku takda peluang lagi untuk dimaafkan dan dilayan seperti dulu lagi ? :'(
cuba untuk kuat .. diluar sentiasa senyum tetapi dihati tuhan sahaja yang tahu .. 
aku amat menyayangi dia .. 
dia tiada gantinya .. apakah ini balasan aku menjadi insan yang sering melakukan kesalahan ?
meskipun aku mohon maaf pada dia , aku tahu peluang untuk aku tiada lagi .. 
aku mempunyai kekurangan yang sememangnya tidak dapat memuaskan hati dia tapi percaya lah aku suda melakukan yang terbaik untuk masa depan aku . 
aku teramat merindui insan itu .. 
mungkin tertutup hati dia untuk memaafkan aku ... 
apa yang aku rasa kini , ingin pergi jauh , berseorangan , supaya hati dia tak disakiti lagi .. 
aku inginkan pelukan dari dia .. 
adakah ini balasan dari TUHAN ?
ya Allah , ampuni dosa2 aku .. 
hidup aku kosong tanpa dia .. 
sudah 2minggu tidak bertegur sapa .. aku cuba untuk jernihkan keadaan tp ape kan daya ..
sebelah pihak hanya mendiamkan diri ,, membatukan diri .. hanya menganggap aku tiada dimatanya .. 
fikiran aku semakin buntu ,, terasa mahu lari sejauh yang mungkin dan takmahu kembali lagi 
kerana jika aku kembali , aku hanya menyakiti hati dia ...  :'(
sekali lagi aku memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki .. 
aku insan yang lemah .. :'(
halalkan segala nya yang telah awak berikan pada saya sejak saya lahir lagi ..

No comments:

Post a Comment