Followers

Saturday, May 14, 2011

s.i.n.g.l.e :)

waaa ! :D
sudah 4bulan aku berstatus SINGLE ! :)
bangga yang amat la kan . Oppss ! Hee :P
mula2 asyik tak tenank je hatii , tapi bila da cuti SEM ni , aku rase lebih tenank . maybe sbb tade orank yg bername lelaki dalam life aku .
bukan takde terus . means yang tak lebih dari kawan ;)
dulu sunyi gak la , tapi Allah bagi aku kekuatan untuk menghadapi segala yang rumit ni .
ALHAMDULILLAH , aku dapat tempuhinyaa ! :D
sekarank dalam LIFE aku hanye pada family dan kawan-kawan aje ;) 
dan sekarank bila lelaki yg cuba ambil hati aku , hati aku belum terbuka lagi untuk berKOMITMEN lagi . HOHO !
sorry guys ! friend are more better now ;)
dah terlalu banyak kecewa la dulu . dan sekarank aku lebih berhati-hati ;)
so marilah kita kawan beramai-ramai ye :)
jangan marah tao , tao tao , jangan maraaa :P huhu

No comments:

Post a Comment