Followers

Tuesday, December 13, 2011

Aku cuba tabah

Assalamualaikum everyone :')
Post untuk hari ni memang menyatakan aku sedang cuba untuk tabah.
Setabah yang mungkin!
Dugaan aku sebagai pelajar sangat berat, sama ada aku boleh tempuh atau pun tak.
Aku cuba ubat kesedihan aku dengan ukir senyuman palsu.
Hati cuma Tuhan je yang tahu okay ke tak :)
Tapi aku tahu apa yang terjadi pada aku pasti ada hikmah!
Aku akan cuba yang terbaik untuk diri aku :')
Tak kisah lah aku menangis macam mana pun tapi lepas tu aku akan nekad untuk buat perubahan drastik!
Hmm.. Ada tak tempat best yg boleh legakan hati ni? :'(
Teringin nak pergi satu tempat yang boleh menenangkan hati aku.
Try to be harder person.
Hmm, harap hari yang akan hadir dalam kehidupan aku akan menjadi hari yang baik pada aku.
Cuba untuk jadi yang terbaik.
Cuba untuk senangkan hati semua orang. :')
Tolonglah bantu aku, bimbing aku, dan terima aku seadanya.
Aku insan yang lemah disisi Allah :')

Luahan hati,
Mimiey Azirah

1 comment:

  1. Allah lebih mengetahui..setiap ujian yg diberi mengikut kemampuan hamba-Nya. setiap ujian dan dugaan utk meningkatkan keimanan.

    ReplyDelete